Pages

29 Nisan 2014 Salı

Keçe Küp İle Çoookkk Eğlendik :)

Evde temizlik zamanı... Sen uyuyorsun çokta yoruldum ama seni de ihmal etmemek lazım ;)
Ne yapabilirim derken hep aklımda olan küp yapmak geldi. Bıraktım işimi gücümü ve 1 saatimi ayırdım.
Keçe ile küpümüzü diktim. Üstüne hayvan figürleri yaptım. 
Özellikle cırtlı kullandım ki daha sonrasında farklı nesnelerle de çalışabilelim...
Taklitlerini yapabileceğimiz hayvanlar, rakamlar, taşıtlar gibi...



 Uyandın ve seni köşene aldım. Küpü eline alınca şaşırdın tabi :)
Evirdin çevirdin ve hayvanları söküp takmaya başladın. Sen hayvanları söktükçe ben isimlerini tekrarladım sana...



                   

 O kadar hoşuna gitti ki... Bu kadar beğeneceğini bende tahmin edememiştim...

       







Veeee FİNAL :)
Uzunca bir süre oynadık. Finali de bu şekilde yaptın :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...