Pages

8 Ağustos 2014 Cuma

Taş Boyama ve Kırmızı Balık Eşliğinde Göl Duyusal Havuz

Ramazan bayramında Antalya'ya gittik... Sahilden bir poşet taş topladım... Ben taş toplarken bizimkiler bana gülüyorlardı :)
Ankaraya dönüş yaptık ve Enes taşları boyadı... Birer çift boyama yaparak hem kendisi eğlendi hem de kardeşine eşleştirme resimleri hazırlamış oldu.. Bir nevi geleceğe yatırım ;)
Bir taşla iki oğlan vurdum :)))
Ertesi günde makarna boyama yaptık... 
Sıra elimizde bulunan iki obje ile etkinlik yapmaya geldi...
Kelepçe kalıbın içine bir göl hazırladım..
Akşam babamız da gelince hep beraber Kırmızı Balık şarkısı eşliğinde etkinlik yapmaya çalıştık...

Tabiki Ahmet Berke olaya müdahale edene kadar :)))
Sonuç resimler de gizli :)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...