Pages

11 Nisan 2014 Cuma

Taş Hamuru ile El ve Ayak İzini Aldık :)

Daha önce yine el izini aldım. Bol tuzlu bir hamur hazırlamıştım ancak kuruyunca çatladı. 
Bugünlerde yeni ulaştığım hamuru denedim. Hamurumuzu büyük bir endişe ile yoğurdum acaba çatlar mı ? Acaba seni zorlamadan elinin ve ayağının izini alabilir miyim? 
soruları ile bocaladım.
Nihayetinde hamurumuz hazır hale geldi.




Önce o minicik elinin izini aldık. Yerim senin o elini kuzucum :)







Daha sonra ayak izini aldık ve kurumadan simle süsledim. Kürdanla 9 Ay yazmadan olmazdı tabi :)




Hiç zorlanmadan sanatsal bir aktivite yaptık ve kurumaya bıraktık.
Üç gündür hala kurumadalar. Daha sonra süslemesini yapacağım. 
Enes içinde kırmızı hamur hazırladım. hepsi kurusun süslensin son hallerini paylaşacağım :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...