Pages

19 Ağustos 2014 Salı

Boyalı Pirinçler ile Duyusal Etkinlik

Daha önce makarna boyayıp duyusal etkinlik yapmıştık. Dün akşam pirinçleri boyadım. O kadar hoşuma gitti ki pirinçleri boyamak hızımı alamadan bir çuval pirinç boyayabilirdim :))) Neyse ki 5 renkte kaldım ;)
Pirinçlerimiz kurudu ve sabah etknliğimizi hazırladım... kapaklı plastik kaba pirinçleri dizdim. Üzerine ahşap objeler yerleştirdim. Bu etkinliğe bayılacağını biliyorum ve nihayet öyle de oldu...



Acayip heyecanlandı Ahmet Berke :) Eliyle pirinçleri avuçladı... Dökülenleri tekrar yerine koydu...


Ahşap objelerle karıştırdı.. Halkaları sopaya geçirdi...
Pirinçleri etrafa alabildiğince saçtı :))

Pirinçleri yemeye başlayınca etkinliği sonlandırmam gerektiğine karar verdim. İyi mi yaptım bilmiyorum..
Pirinç dolu kutu önünden alınca Ahmet Berke'nin hali işte böyleydi :D



Pirinçleri sakladım. Daha birçok etkinlik yapmak üzere kaldırdım..
Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere :))


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...